2013 m. lapkričio 7 d., ketvirtadienis

Cameleon: išpardavimai klubo nariams

Kažkada anksčiau rašiau apie išparduotuves, kurias aptikau Briuselyje - drabužių, batų, šokolado, indų ir apie išpardavimų miestelį Maasmechelen. Bet po to Ramunė mane nusivedė į milžiniško dydžio Cameleon'ą - pavadinkime jį išparduotuve klubo nariams. Mat prieš patekdamas į šį rojų, turi būti pakviestas jau esančio Cameleon'o nario.

Daug nepostringausiu, tik pasakysiu, kad po to ir aš kelis žmones nudžiuginau įvedus juos į Cameleon'o daiktų pasaulį. Patinka man jis gal net labiau nei Dod'ai. Lyg drabužiai naujesnės kartos, lyg pats asortimentas toks labiau miestietiškas - nežinau, bet patiko. Net Nerijus ir tas paskutinį kartą beismatuodamas švarkus ir lietpalčius užtruko vyrų skyriuje du kartus ilgiau nei aš kedendama moteriškų drapanų kabyklas ir lentynas. Ir sakyčiau, kad rado jis padoresnių dalykėlių nei Dod'e. Tai tiek. Nežinau, kiek Jums bus naudingas šis įrašas. Galbūt, jei dar nesate buvę Cameleon'e, paklausite savo darbo kolegos ar vaiko bendramokslio mamos, ar negalėtų ji Jūsų pakviesti į parduotuvių aistruolių klubą.

5 komentarai:

  1. O man tai naujas dalykas, bet sudomino :) o tuos pakvietimus riboja kažkaip? Ir kaip tas pakvietimas vyksta - virtualioje erdvėje ar gyvai? ;)
    ačiūū

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Virtualiai arba su "sponsorium" prie kasos ;)

      Panaikinti
    2. niu aišku ;) eisiu ieškot sponsoriaus :)
      dėkui už info :)

      Panaikinti
    3. Manau, kad rasite nesudėtingai :)

      Panaikinti
  2. mano Nerijui tai - brangių ir nekokybiškų rūbų parduotuvė, bet gal tik jam taip pasitaikė... nes man tai labai patinka ;)

    AtsakytiPanaikinti