2012 m. lapkričio 8 d., ketvirtadienis

Kur rasti gerą kirpėją / hairdresser / coiffeur Briuselyje?

foto iš www.lrytas.lt
Šitas klausimas mane kankino beveik pusantrų metų. Sutikite, kai esi pripratęs prie savo kirpėjo, kuris už Tave sumąsto, kaip Tave reikėtų apkirpti ir dar šitai padaro nepriekaištingai ir greitai - sunku tobula frenglish atsakyti belgui kirpėjui, kokio kirpimo Tu norėtum. Na, gal nevisiems. Bet man šitai buvo didi nekonforto būsena, todėl beveik metus kirpausi viso labo kas kelis mėnesius pas savo tobulą kirpėją Arūną... Vilniuje. Jo ir kirpimas laikydavosi porą-trejetą mėnesių ir be jokios baimės medituodavau, kol jis aplink ausis pasitikimai čekšėdavo žirklėmis. Visada tobulai. Et, Arūnai, atvažiuotum Tu į Briuselį padirbėti. Eičiu pas Tave kiekvieną mėnesį ir būčiau pati ištikimiausia klientė.

foto iš www.cityplug.be
Tai va. Tačiau kiek gi laiko galima gyventi bijant vietinių kirpėjų? Taip aš vieną pavasario dieną nuėjau į tikriausiai Nerijaus kirpėjo rekomenduotą kirpyklą Jourdan aikštėje Sanké (nebuvau tikra, ar tikrai šita buvo ta kirpykla, kurią tas kirpėjas pasiūlė). Pas Mariną. Labai maloniai su manimi elgėsi, pasiūlė kavos-arbatos-sulčių, pamasažavo skalpą su aromatiniais aliejais ir nukirpo. Sumokėjau 60 eurų ir... oi, ne ne ne.... daugiau tokios klaidos nedariau, nes tos trys savaitės, kai atrodžiau kaip žvirblis Paška (percituojant mano brangią draugę Jurgą) ir net nesuvokiau KAIP (?!) susitvarkyti su savo nuosavais plaukais, man baisiai prailgo. Pas Mariną daugiau nėjau. Nors Sanké man ir atsiuntė nuolaidų kuponą antram apsilankymui. Cha, nesulauksit manęs. Nesakau, kad ten dirba blogi kirpėjai, bet man tikrai nepatiko tai, kaip nukirpo mane.

Teko toliau laužyti galvą ir kaip kokiam Radžiui stūgauti "ką daryyyyt!!!". Vis prisimindavau Arūno patarimą "eik, vaikelį, į gėjų rajoną - ten tikrai gerai kerpa". Bet tai gi toli. Važiuok dabar specialiai kažkur iki pat centro. Dar susilaikiau. Prisiminiau Belgijos lietuvių internetinėje konferencijoje vis reklamuojamą kirpėją iš Kauno, kuri atseit parenką tinkamą kirpimą, nudažo, nuspalvoja, nukerpa ir pan. kažkieno namuose. Bet iškart tą mintį atmečiau. Pirma dėl to, kad tektų nesuvokiamai kažkur trenktis į Briuselio pakraštį (jau tada geriau metro iki gėjų rajono). Antrą todėl, kad tektų nepatogiai plauti galvą nuleidus po kranu. Trečia todėl, kad tos kirpėjos paslaugos kainuoja tiek pat, kiek normalioje kirpykloje Briuselyje. Ketvirta todėl, kad užklausus konferencijoje apie tos atvykstančios kirpėjos paslaugų kokybę gavau kelis anoniminius (redakcijai vardai žinomi :)))) laiškus apie nudegintus plaukus ir prastą kirpimą, kurį plaukų savininkėms teko dailintis namuose prieš veidrodžius. Hm. Nesakau, tikriausiai yra ir pozityvių patirčių, tačiau man užtenka ir šaukšto deguto, kad nuomonę susigadinčiau. Ar yra nors vienas "už"? Akivaizdu, kad ne. Atmesta.

Galvą laužau toliau, nes plaukuosena po truputį panašėja į kaltūną, o bet kokie kirpėjo prisilietimai po truputi natūralizuojasi ir blanksta (neparašiau, kad tame tarpe tarp pavasario nesėkmės Sanké ir šiandienos sėkmės, apie kurią tuoj papasakosiu, kirpausi Lietuvoje, bet ne pas savo Arūną, pas mamos kirpėją). Pasklaidžiau tinklaraščio "Best of Brussels" įrašus apie naują Blow Hairdressing ir kitas išbandytas kirpyklas, vis gi ėmiau ir pasirinkau išbandyti Toni&Guy (prie Šumano). Pakliuvau pas Michael'į. Na, turiu prisipažinti, kad jis mane visai puikiai nukirpo - praktiškai taip, kaip ir norėjau. Ir kaip po pirmo vizito - tai tikrai likau patenkinta, nors ir ilgėjausi kokio netikėto, Arūnui įprasto "twist'o". Kaina? Už praktiškai identiškas paslaugas sumokėjau beveik tiek pat, kiek Sanké - 66 eurus: O svarbiausia, kad Michael'is nepuolė man reklamuoti salone naudojamos kosmetikos (nes jau kaip šito nemėgstu, tai žiauru). Tiesą sakant, knieti išbandyti dabar ir Blow Hairdressing saloną, nes gi labai gražūs Jane atsiliepimai. Tačiau ir Michael'is mane dailiai nukirpo. Gali būti, kad net prisirišiu prie jo ir jo žirklių :)

Kur ir pas ką Jūs kepatės Briuselyje? Belgijoje? Kokios geros ar blogos tokios jautrios temos patirtys?

------
P.S. 2013-11-23. Kadangi šią savaitę Belgijos lietuvių fesibuko paskyroje vėl iš naujo užgimė diskusijos kur ir pas ką kirptis, nutariau savo anksčiau rašytą įrašą papildyti diskusijos dalyvių pasidalintais kirpyklų pavadinimais - galbūt pravers:

Jau minėtasis Blow Hairdressing. Kaip be ko kelios lietuvės gyrė Blow Hairdressing saloną, kuriame ir pati apsilankysiu ateinančią savaitę. Mat mano gerasis Michael'is ėmė ir pakeitė darbovietę. Vieną kartą dra kirpausi Tony&Guy pas Maïté. Nukirpo gerai, vis1 vasar1 buvau patenkinta, bet tuo pačiu buvo šiek tiek keista, kad kirpo švelni moteris, o ne vikriarankis vyras. Kaip bebūtų gaila, bet ir vėl likau be savo kirpėjo, todėl nutariau tą vieną iš paskutinių kartų apsikirpti "saugiai" ir smagiai. Todėl ir užsirašiau pas stilinguosius britus, o po to bandysiu grįžti pas savo nuostabųjį Arūną.

Ir dar nuskambėjo Maison Maite pavadinimas. Tik tiek, kad šitas salonas tikriausiai nelabai tiks gyvenantiems Briuselyje. Mat įsikūręs jis kažkur tarp Liuveno ir Hassel'o, netoliese Diest miestuko.

Taip pat buvo pasakytas geras žodis ir apie eurorajone esantį Coiffeur Herminio ar tiksliau ten dirbančią Neolia (kuri šiuo metu laukiasi ir į darbą turėtų grįžti 2014 m. kovo mėnesį).

22 komentarai:

  1. Ojojoj, kokios pažįstamos problemos. Aš irgi ištikimai kas kelis mėnesius dažydavau ir kirpdavausi Lietuvoje. Bet plaukams patrumpėjus, teko ieškoti sprendimo ir kokios geros vietelės Liuksemburge. Kainos kosminės, apie dažymą net negalvojau, norėjau tik pasitrumpinti ilgį ir kirpčius. Pirmą kartą sumokėjau (be kondicionieriaus!) 80 eurų ir vos neapsivožiau nuo tokios kainos + kol kirpo teko stovėti (bjauru). Teigiamos chemijos su kirpėju neįvyko, nepatiko man ir tiek. Ieškojau toliau - vieną kartą užtaikiau, kur nemokamai pakirpo kirpčius, bet šiaip tai geros vietelės kol kas ir neradau. Kirpausi dar vieną sykį, bet absoliučiai nepatiko kirpėja. Dabar apsikirpau Portugalijoj - tik už 25; lyginant su Liuksu - visiškai "popigiai", todėl atleidau ir tai, kad ne visai tobulai. Prieš kalėdas vėl kirpsiuos Lietuvėlėj. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skaudžios, jautrios ir praktiškai hamletiškos problemos - eiti ar neiti? Jei neisiu - atrodysiu baisiai bet jei eisiu - gali būti, kad atrodysiu dar baisiau. Ha ha ha. Kaip sako, mano kirpėjas, Briuselyje dirba tik galiukų pakirpinėtojai, o jei jei trokšti ko nors tikrai gero - reikia nusiteikti atsisveikinti su visai padoria suma pinigų. Bet kai paskaičiau Tavo patirtis Liuksemburge....e, c'mon! C'est pas possible! Stovėjai kol Tave kirpo?! Nerealu. Neįsivaizduoju. Kai eisiu prieš Naujus pas Arūną - papasakosiu :) Jei važiuosi pro Briuselį - pabandyk užsiregistruoti pas T&G - ten bent stovėt nereikia kol kerpa ;)))))

      Panaikinti
  2. Rūta, oi kaip žinau, ką reiškia gero kirpėjo paieškos! Laimei, savo kirpėją Vilniuje jau radau. Bet padarei labai gerą reklamą Arūnui. Būk draugas, patenkink mano smalsumą, išduok, kur jis dirba :)

    Nors šiandien kaip tik vykstu į kirpyklą pas savo puikiąją kirpėją, galvoju gal kitąkart reikia įnešt į gyvenimą naujovių? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai džiaugiuosi, kad Vilniuj man net ir ieškot nereikėjo - draugai nukreipė pačia tinkamiausia kryptimi. Taip ir kerpuosi (kirpausi) pas Arūną gal kokius...hm...jau aštuonis metus (jei įskaičiuosim paskutinių metų retus apsilankymus). O dirba jis (esu tikra, kad jis tikrai mano blogo neskaito ir nepuls man priekaištauti už reklamą :))))) mažame salone visiškai šalia sinagogos, Pylimo gatvėj. Neprisimenu nė koks to salonėlio pavadinimas, bet kažkas panašaus į Siluetą ar Miražą (???? :))))). Dirba jis kas antrą dieną (1-3-5). Jei nuspręsi išbandyti šį tą naujo - parašysiu Tau į e.p. telefoniuką.

      Panaikinti
    2. Oi, taigi aš 5 žingsniai nuo sinagogos gyvenu! Geras. Dar arčiau nei mano kirpėja :) OK, užsirašau, akd nepamirščiau, kai prireiks :)

      Panaikinti
  3. Ir man labai artimas pasirodė šis įrašas. Plaukai tokia jautri tema, kad kirpėjo keitimas prilygsta ekstremaliems išbandymams. Kai pas naują nueinu visada su baime laukiu rezultato... :) Džiugu, kad tavo paieškos baigėsi sėkmingai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū ;) Aš irgi džiaugiuosi, nes ir man baisu, o ant savo galvos tai visai nesinori eksperimentuoti…pasigirsiu, kas išsiploviau savo naujus plaukus ir pavyko gana lengvai juos sudelioti taip, kaip noriu (jeeee!!!!).

      Panaikinti
  4. Oi ir man pastovus klausimas KUR.....

    Pirmą kart kai buvau atvykus, tai teko kirptis Teruvrene, tokioj nežinom kirpyklėlėj, bet pas labai išreklamuotą (tik nebežinau kieno) kirpėją Viką. Nesakau, nukirpo ji gan neblogai,nors iš kitos pusės nepadarė taip,kaip prašiau, bet labai bandė įsiūlyti kitą kirpimą, kalbėjo puikiai angliškai, bet pirmą kart ten sumokėti tokią sumą pinigų už kirpimą (40 eur) man atrodė nežmoniškai daug, kai LT aš pas savo kirpėją sėkmingai už 12 lt nusikerpu ir padaro idealiai kaip man reikia.. aišku, negerai buvo lyginti sumas, bet tada man atrodė ŠOKAS.
    tai toliau metus kirpaus tik lietuvoj, vis grįždavau tai 2 ar 3 kart per mtus, tai ir nusikirpdavau, aišku lt kirpdavaus kas 2 mėn,tai buvo sunku,bet kai plaukai paaugo buvo visai OKAY.

    Antras mano bandymas buvo Leuvene, užkrito pavadinimas, bet jų visur yra, tokiom juodai baltom raidėm pavadinimas berots.
    mergina, kuri plovė plaukus buvo maloni ir atrodė suprato, ko aš noriu, kai pradėjus kirpti jai suskambo mobilus, atsiprašė pakalbėjo ir staiga viska metė ir išlekė.... na matyt kažkas atsitiko rimto, ir ją pakeist atėjo kita, nekalbanti jokia kalba apart prancūzų (leuvene !?!) galvoju amen aleliuja... nes aš tai nekalbu. šiaip ne taip su kitų pagalba paaiškinau ko noriu, bet jau nusiteikiau, kad bus negerai. žo pakirpo tik galiukus ir nieko gudro nepadarė, sumokėjau 44 eurus ir išėjau nepatenkinta. daugiau ten niekada.

    Lygiai taip pat turėjau minčių apie atvažiuojančią lietuvę, bet vėlgi daugiau neigiamų atsiliepimų, nei kad teigiamų, tai ačiū ne.
    ir trečiasis mano bandymas čia buvo Briuselyje, city 2 esančioje kirpykloje, nežinau pavadinimo, bet dirba su Karastes produkcija. ją visada norėjau išbandyt, vis gailėdavau pinigų, žiūriu be registr. tai užsukau. aišku, kvailai tikėjaus, kad jos kalbės angliškai, tik viena registratūroje vos vos, na paaiškinau ko noriu.. ne tiek kirpimas man padarė įspūdį, bet naudojamos priemonės, nežinau kokius stebuklus ji padarė, bet tokių plaukų gyvenime nesu turėjus, gryn kaip iš reklamos - blizgūs, paslankūs, tiesūūs tiesūūūs kai mano linkę pūstis, suktis, ir taip idealiai krentatys. aišku ji man pasiūlė šampūno ir kaukės, nes iš veido išraiškos supratau, kad plaukai nesveiki mano, žinau tą pati. galvoju jei tokius stebuklus daro, imu. 'tik kas taip gerokai šokiravo, kai pamačiau čekį, kirpimas - 16 eur, džiovinimas - 22!?! kad ji man su džiovintuvu prapūtė 22 eur? va čia tai nesuprantu... na ir ten visos priemonės, plius pirktas šampūnas ir kaukė, viso 119 eur.. daug, bet už stebuklus verta, galvoju..
    tie stebuklai tęsės man lygiai savaitę. na pakaivavau aš tą savaitę nuostabiai švelniais plaukais, o daugiau viskas grįžo prie to pačio. šampūnas kaip šampūnas, nieko skirtingai nematau nuo eilinio wella ar dar kokio marketinio.. gal iš vidaus maitina? gal paskiau paamtysiu skirtumą.. bet greičiausiai plaukai įprato, ir viskas. arba ten pas jas vanduo stebuklingas bėga :D
    tai va.. tokia mano patirtis, man žiauriai gaila mokėti tiek pinigų, aš jau mintyse galvojau, geriau nuskirsčiau su rynair namo, apsilnakyčiau, ir prie to pačio nusikirpčiau, ir dar man liktų Eur :D
    na bet gyveni čia,tai reikia taikytis.

    Kur bus sekantis kartas dar neapsisprendžiau, bet užmačiau visai prie namų (Zaventeme) tokią kirpyklėlę, joje dirba du vyrukai, visada pilna žmonių, tik klausimas kyla, ar tos moteriškės dėl tų gražių vyrukų eina, ar dėl gero kirpimo :)) Išbandysiu, sužinosiu. (kirpimą, ne vyrukus) :))


    Jatus, visas romanas, o norėjau tris sakinius...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na, tikras romanas :) Tai jau tikrai. Leuvene tikriausiai, kad kirpaisi Olivier Dachkin - jų pilna kiekvienam mieste. Vienoje tokių vieną kartą kirposi mano vyras - tai kai grįžo namo - aš jį namuose mašinėle ir žirklėmis padailinau: nukirpau paliktus plaukus-vienuolius (kaip mano tėtis vadina tuos styrančius vienišus plaukus), sutvarkiau nevykusiai apkirptą priekį, baigiau sprandą skusti... Vienu žodžiu - košmar total. Daugiau į tą Olivierį jis nėjo, o aš net minties tokios neprisileidau, kad galėčiau pas juos eit.

    O City 2 tai Coiffure CN (www.celini.be) - tikriausiai šitoje buvai. Vanduo stebuklingas tai tikrai nebėga (kur gi čia nors minkštas vanduo sruvena?). Manyčiau, kad kirpykloje naudojamas visas kompleksas priemonių (paprastai dar koks nors serumas, dar kokios nors fiksavimo, tiesinimo ir šukavimui skirtos priemonės), kurios visos drauge ir sukuria trumpalaikį efektą. O be to, kirpėjai profesionaliai dirba su šepečiu ir džiovintuvų (nors tai ir nėra verta 22 eurų) - tai plaukus gerokai ištempia, ištiesina - štai tau ir efektas ;)

    Prisipažinsiu, kad man pradžioje irgi būdavo baisu pagalvoti, kad už kirpimą reikia palikti 60 pinigų (o ypač dar kai paverti visą tai litais...), bet šiandien ši suma jau neatrodo tokia baisi. Kažkaip apsipranti.

    Išbandyk tuos du vyrukus :) Net jei sužavės jų šarmas, o ne kirpimas - vis tiek bus verta - nors laiką maloniai praleisi ;) Ir žinoma, prašau, pasidalink, kaip seksis ir ar liksi patenkinta.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Joa, Dachkin`as buvo.... tikrai daugiau ir aš neisiu..

    Dėl vyrukų pasidalinsiu patirtim, tik reiks palaukt kol plaukai ataugs iki reikiamo ilgo kirpti, o tai gali kelis ilgus mėn užtrukti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano vyras, kai rinkosi kirpėją, tai perėjo porą atgrubusių rankų ir atšipusių žirklių kol rado kirpyklą, kurioje iki šiol (patenkintas ir nelabai) kerpasi. Bet kaip jis pasakoja, buvo nusižiūrėjęs kirpyklėlę pakeliui į darbą. Jau ruošėsi užeit ir pasiteirauti kainų, bet vieną rytą pamatė kaip kirpėjas į kriauklę, kurioje plaunami klientų plaukai, užsikėlęs koją, po kranu plovė... purviną batą... :)))))))))) Tai ir pamiršo tos kirpyklėlės pavadinimą ir adresą ;)

      Panaikinti
  7. Dziaugiuosi,kad po ilgu ieskojimu tau pavyko!Is dalies ir as kalta del tavo patirto fiasko (mano ir gi:)Sankés kirpykloje.Atsiprasau!Bet gi du skirtingi saltiniai rekomendavo butent ta kirpykla.
    "Puikaus kirpimo" pavasari pas Marina pasekmes jauciu iki siol.As dar gi ir daziau (palikau ten 120 euru,bet gavau nuolaida antram apsilankymui),tai mano Lt kirpeja tris valandas uztruko,kol sruogeles atrankiojo ir burnojo ant belgu kirpeju.Aisku,tikiu,kad yra geru,tik juos reikia atrasti,o tai uztrunka.
    Prisimeni,buvau minejusi,kad reikia isbandyti kirpyklele Saint Gille'je,kazkaip patikimai atrode ir trauke ten nueiti.Tai ir nuejau...
    Tiesa,nepakliuvau pas nusiziureta vyruka,nes kai uzsukau uzsirasyti jis nedirbo.Mano nuomone,geriau nei pas Marina ir sumokejau pigiau,99 eurus,bet toli grazu iki mano kirpejos Lt lygio:(
    Bet cia dar ne blogiausias variantas,jei buciau pakliuvus pas kita,butu baigesi liudniau.Ta pacia diena uzrasiau abu savo berniukus.Viena pas viena,kita pas kita uzrase,tipo,tuo paciu metu.Paaiskinau,tai kitai kirpejai,kad vyresniajam gale yra verpetas ir negalima per daug nutrumpinti.Tipo,jo,jo,viskas aisku.Tuo metu uzsioziavo mazasis ir nestebeilyjau,kaip ten didyji kerpa.Paleido abu,dziaugiausi,kad pavyko "apkirpti" abu ir is to dziaugsmo net nepastebejau,kad didysis isejo toks,kaip atejo.Ir dar sumokejau po 13 euru,tipo,kaip uz normalu kirpima.Nemeluoju,kaip buvo apauge aplink ausis,taip ir liko,gal tik prieki kiek patrumpino.Ir dabar vaikas sako,kad ten nenoriu,nes teta skaudziai kerpa.
    Aciu Nerijuj uz rekomendacijas,dabar visi mano trys vyrai kerpasi normaliai.O as atrodysiu pobaisiai ir lauksiu keliones i Lt pas savo kirpejele.
    Nu,va,ir man romanas gavosi:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ai, savo ieškojimų ilgais nepavadinčiau - greičiau, kad buvo ilgos dvejonės ;) ir tas fiasko buvo į naudą - dar labiau pradėjau savo kirpėją branginti :)))

      Tai gi kaip gaila, kad Tau su ta kirpyklėle nenusisekė... Arba todėl, kad ne pas tą vyruką, arba todėl, kad ir pas jį nebūtų buvę puiku. Na, bet jei geriau nei Sankėje - tai jau pliusas :)

      Ir dar kaip berniukus apkirpo juokingai - atseit tik tiek, kad ant akių nekristų ir netemdytų horizontų... ir dar nupešė vargšą. Bet už tai džiaugiuosi, kad tiko Nerijaus rekomendacija - jo kirpėjas gal ir nepasižymi lakia fantazija (kas čia, Briuselyje, matyt, yra pliusas), bet nors dailiai apkerpa. O Tu pabandyk tą patį "Toni&Guy "arba "Blow Hairdressing" ("Best of Brussels" autorė ten ir dažosi, ir kerpasi - nurodžiusi net vardus pas ką - paskaityk). Kita vertus, netoli ir Kalėdos :)

      P.S. Mano prancūzų mokytoja vaikšto įdomiai apkirpta, bet niekaip neprisiruošiu paklausti, pas ką kerpasi :)

      Panaikinti
  8. ojjjj kaip baisu...as ta pati kaip tik dabar isgyvenu :(atsikrausciau i Briuseli pries pora menesiu ir jau spejau nusivilti tiek kirpejom,tiek manikiuristem:(vis atrodo,kad Lietuvoje viskas geriausiai,jie ismano puikiausiai!!!ahhhh...arteja kaledos ir as lieku cia,tai jau pradejau mastyti gal pirktis dazus ir paciai bandyti nusidazyti...:))))net juokas ima,tokios smulkmenos,bet is tiek,kiek jos svarbios moteru gyvenime :)!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Užjaučiu, Anonimiškas ir linkiu kuo greičiau rasti gerą (ar tenkinantį) kirpėją (ir žinoma, pasidalinti patarimais :)). Jei nėra paslaptis, kur ir pas ką Briuselyje kirpotės? Na, kad ir kitiems (kitoms) žinot, kur nekelti kojos.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Apsistojau NL gan ilgam , ne trijų metų kadencijai, tad ir man grės tokios kančios. Ką čia grės, jau gręsia. Iki šiol įsigudrinau važinėti į Vilnių pas savo mylimą kirpėją, pas kurią kerpuosi , turbūt, jau netoli 20 m.
    Man geras kirpėjas ne tas, po kurio darbo išeini gražus į gatvę (na, tas irgi svarbu), bet tas, po kurio, išsiplovus galvą namuose, lengvai susitvarkai plaukus ir atrodai gerai.
    Visuos šiuos metus NL išgyvenau tik su keleta apsikirpimų LT, nes tiesiog plaukai augdavo tol, kol važiuodavau į LT. Na, čia anokia problema, nes važiuojant divračiu lietuje, nepadės ir pats geriausias kirpėjas :D Tad ilgesni plaukai - kaip ir privalumas. Beje, visas jaunimas čia ilgaplaukiai iki juosmens beveik. Taupo :D
    O praeitą savaitę užmačiau kirpyklą su pavadinimu "Brainwash"...Hmmm... Kaži ar eisiu ten :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. chi chi, geras pavadinimas :)))) Tik dabar pamačiau Tavo, Rasa, komentarą. Tikrai, kad nelengva naujoje vietoje surasti savo kirpėją, juo labiau, kad ir savam mieste (Vilniuje) eini pas vieną iš kokių 3000.

      Panaikinti
    2. Geriau vėliau netgu neikad …;) Na, mano vaikas buvo ten jau kelis kartus, nepastebėjau, kad labai jau būtų "išplovę" smegenis…. O aš vis dar kerpuosi Vilniuje ;)

      Panaikinti
  11. Aš asmeniškai esu pripratusi prie vienos kirpyklos Vilniuje, tad kai keliauju ilgesniam laikui - labai sunku surasti tinkamą kirpėją. Ypač sudėtinga, kai reikia užsienio kalba tiksliai išaiškinti, ko nori (juk ir lietuviškai kitąkart gali aiškinti, aiškinti...o vis tiek savaip padaro...) :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Visiškai sutinku. Bet, kaip rodo mano pačios patirtis Vilniuje, o po to Briuselyje, jei pataikai ant gero kirpėjo, po antro-trečio karto tikrai randi bendrą kalbą. O ir tuos kitus kartus lieki patenkintas. Aš, prisipažinsiu, kad esu visai neįnoringa klientė (neskaitant to, kad man žiauriai svarbus geras kirpimas) ir palieku laisvę kirpėjui. tai jei jis ne tik gerai nukerpa, bet dar ir pataiko nenutrumpinti - man jau gerai. va, ir dabar ateina laikas eit pas kirpėją. Vis norėjau ilgesnius užsiauginti, nes pradėjau lakstyti, tai kažkaip svarbu pasidarė tuos savo plaukus susirišti nors ir į mini uodegytę.

      Panaikinti