Mūsų bankas ING. Oranžinis. Olandiškas. Turime sąskaitas, dvi korteles ir nuomos garantą (per mėnesį nuo šio garanto užaugo maždaug 2 eurai). Ir kažkokią kirviu tašytą internetinę bankininkystę. O vieną dieną Nerijus nusprendė pasiimti kodų generatorių. Lietuvoje SEB'e generatorių gavo per penkias minutes – suprogramavo ir įteikė. Čia – pažadėjo atsiųsti paštu per dešimt darbo dienų. Paprastu, neregistruotu. Ir atsiuntė - radom vieną dieną į pašto dėžutę įmestą siuntinuką.
Nors man įdomesnė istorija buvo su internetu. Nes paštu gavom visą modemą. Tik šį kartą siuntinuką teko atsiimti pašte. Na, bet vis tiek, keistuoliai. Kodėl negalima to modemo pasiimti kuriame nors jų (Belgacom'o) skyriuje?
Kaip Nerijus Skr. sakė, čia paštas yra labai svarbus socialinio gyvenimo elementas. Paštu siunčia viską (apie registruotą paštą reikia pamiršti) – pradedant reklamas ir sąskaitas, baigiant PVM sąskaitom faktūrom ir skolų dokumentais. Ir jei skola nesumokama laiku – tuo pačiu adresu siunčiamas antras pranešimas. Išsiuntimas paštu laikomas (savaime suprantama) skolininko informavimu. Ir tik skolininko bėda, jei jis tų pranešimų dėl vienokių ar kitokių priežasčių negavo. C‘est la vie.
Žvalgosi - gal ateis paštininkas? |
Belgai gi žino, kad išradinėti dviratį kvaila. Jei lietuviškas paštas turėtų gerenę galvą, galvų arba mažesnes turėtų neturėtų kurjerinių paslaugų teikėjai...
AtsakytiPanaikinti:)
AtsakytiPanaikinti